Tack och hej!

Jag har funderat länge och nu bestämt mig för att ta en paus med porträttfotouppdrag. Det känns bäst att säga att ta en paus…man ska aldrig säga aldrig.

Ibland räcker inte tiden till. Jag vill så mycket och kommer naturligtvis att fortsätta att fotografera, och jag ser framför mig att jag kommer få mer tid över till naturfoto och andra fotografiska projekt som jag känner för och drömmer om att göra just nu och i framtiden. Frihet är liksom födan för min kreativitet.

Men jag vill passa på att tacka ALLA fantastiska människor jag fått möta och porträtterat. Stora som små. Jag har alltid haft ett bra bildminne så jag glömmer er aldrig! ❤

 

Kommentera

