Projekt: Studio/Torprenovering…

…är som sagt ett i raden av alla just nu pågående projekt. Drömmarna har länge varit att öppna en liten fotostudio under de varmare årstiderna, under den sena våren, sommaren och lite inpå hösten…innan kylan och mörkret blir för påtagligt. Lite målarfärg, en tapet har nu fräschat upp ena rummet och några flyttbara bakgrunder börjar ta form. Studiorummet är inte så stort, men jag gillar den speciella känslan att fotografera där, ett litet torp byggt på 1800-talet, som andas sin historia och känns levande, spännande och unikt.  Det inspirerar till lugn och harmoni både för mig som fotograf och för de människor jag fotograferar.  Här är några bilder från studion och min yngsta medhjälpare i familjen 🙂 Även om det inte riktigt är klart så har jag hunnit med en syskonfotografering…och bilder kommer så småningom…

Kommentera

